Ramazan öncesi 28 market ürününde fiyat artışı

Açıklanan bilgilere nazaran, Ramazan öncesi 28 Şubat-17 Mart tarihleri ortasında geçen 17 günlük süreçte üretici ile market ortasındaki en fazla fiyat farkı yüzde 344.7 ile limonda görüldü.

Bu 17 günlük süreçte 39 eserin 28’inde fiyat artışı görülürken, 11’inde ise azalma oldu.

Bu yıl ve geçen yıl Ramazan ayı öncesindeki fiyatlara nazaran ise, markette 36 eserde fiyat artışı, 3 eserde fiyat düşüşü oldu. Bu yıl ve geçen yıl Ramazan ayı öncesine nazaran üreticide 29 eserde fiyat artışı, 1 eserde fiyat düşüşü görüldü, 1 eserin fiyatı ise değişmedi.

Üreticide karnabaharın fiyatı değişmezken, en fazla fiyat artışı yüzde 249 ile kuru soğanda görüldü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir