Şirketten yapılan açıklamaya nazaran, imzalanan muahede sonucunda Yemek.com’un tüm hakları Mediazone’a devredildi. Bu satışla birlikte Yemek.com, medya dünyasındaki seyahatine yeni bir çatı altında devam edecek.
Eylülde Yemeksepeti bünyesinde kurulan Yemek.com, kullanıcılarına 30 binden fazla yemek tanımı ve içerik sunarak her gün milyonlarca bireye erişiyor.
Yurt içi ve yurt dışında birçok ödül kazanan Yemek.com, artık Mediazone çatısı altında yayın hayatını sürdürecek. Bünyesinde Mynet, Maçkolik, Onedio, TV Ekstra ve Webtekno üzere medya, spor ve cümbüş kuruluşlarını barındıran Mediazone ailesine, Yemek.com’un katılmasıyla birlikte, platformun daha da büyümesi ve yeni kitlelere ulaşması hedefleniyor.
Yemek.com, web sitesi, taşınabilir uygulaması ve toplumsal medya hesapları aracılığıyla öğretici ve ilham verici yemek içerikleriyle milyonlarca bireye dokunuyor. Instagram’da 4,3 milyon, YouTube’da 2 milyon, Facebook’ta 2,9 milyon ve Tiktok’ta 570 bin takipçiye sahip olan Yemek.com, toplumsal medya gücüyle de dikkati çekiyor.